Nákupní proces
#24 2. 6. 2012
Jakub: Dobrý den, kolik kroků je optimálně nejlepší pro nákupní proces?
Petra Mikulášková
Dobrý den pane Jakube,
obecně platí, že čím méně, tím lépe. Pokud máte svůj e-shop, uvažujte nejvíce o třech krocích. Pokud se vám to podaří stlačit na pouhý jeden krok, je to lepší. Můžete využít rozbalovacích informací. Díky tomu kupující zadá vše potřebné v rámci jedné stránky a co nepotřebuje zadat, prostě nerozbalí (např. fakturační adresa je odlišná než doručovací, kupující objednává jako podnikatel atd.). Na Palelu máme nákupní košík o třech krocích.
Zadání bylo jasné díky připravenému dotazníku, co vše ode mne firma Naweb potřebuje pro návrh mého webu. Prostoje byly vždy na mé straně z hlediska časového, návrh vycházel z mé představy a tam, kde jsem si nebyla jistá, jsem dostala profesionální odpověď. Zcela jsem důvěřovala firmě, takže jsme se velmi propracovali k cíli.
Alena Řezníčková, zastupitelka
www.reznickova.eu