Zbožové vyhledávače

Určitě vás napadá spoustu dotazů, na které vám zatím nikdo neodpověděl. Ať už bude váš dotaz jakýkoliv a bude zasahovat kteroukoliv oblast webových prezentací, vždy vám v rozumném čase odpovíme. Nebojte se ptát. Otázky jsou základem úspěchu a správného porozumění.

*) Povinné údaje

Další stránky: «« « 1 » »»

#50 11. 2. 2013 Získání ověřeno zákazníky

Lucka: Dobrý den,
jak je možné, že web, který obdržel 30recenzí na heureka.cz má "ověřeno zákazníky" a web, který má 50 recenzí jej nemá? Recenze jsou vesměs kladné u obou.

Petra Mikulášková

Dobrý den, děkuji za dotaz, ano je to možné. Viz. nápověda heuréky:

Pro získání certifikátu Ověřeno zákazníky je třeba, aby obchod, který má tuto službu správně zavedenou, získal několik desítek víceméně kladných hodnocení (cca 50 až 80) za posledních 90 dní. Nelze stanovit přesný počet potřebných příspěvků k získání tohoto certifikátu, jelikož nezáleží pouze na kvantitě, ale také na kvalitě příspěvků. 

Certifikát je získáván a odebírán automaticky (zcela bez našeho manuálního zásahu) na základě koeficientu počtu a kvality hodnocení. Jakmile bude mít obchod na daný certifikát nárok, bude o tom informován emailem včetně ikonek.

#40 20. 8. 2012 Blokace eshopu na www.heureka.cz

Petr Mužík: Dobrý den, jak je to prosím s blokací na www.heureka.cz pokud mně byl zablokován eshop za psaní vlastních recenzí? Děkuji Mužík.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Mužík, blokace se dává v řádu měsíců, záleží na míře provinění. Obvykle jsou to dva měsíce, toto je řešeno individuálně a www.heureka.cz by vás měla informovat o délce. V případě opakovaného provinění může dojít na trvalé vyřazení eshopu. Více informací najdete v oficiálním článku na blogu Heuréky. Viz. http://blog.heureka.cz/jak-se-vyvarovat-blokaci-eshopu-pri-kontrole-recenzi-na-heureka-cz-kvuli-podvodnym-recenzim/

#35 3. 8. 2012 Jak získat reference pro certifikát ověřeno zákazníky

Pavel Kryšpín: Dobrý den, jak získávat co nejvíce referencí, abych získal certifikát Ověřeno zákazníky.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Kryšpín, reference získáváte, pokud uživatel vyplnil email z www.heureka.cz. Tento email dostanou všichni zákazníci, co u vás nakoupí. V diskusích se sem tam objeví, že si někdo udělal fiktivní objednávky a tím získal rychle certifikát. Velmi bych vás chtěla varovat před touto technikou. Web heureka.cz má proti tomu mechanismy a lze za takové jednání získat BAN, neboli stopnutí zobrazování na webu heureka.cz. V monentu, kdy Heuréka přínáší dosti značné množství objednávek, výpadek i na jeden den může pro e-shop znamenat i několikatisícové ztráty.

#33 26. 7. 2012 Lze přijít o certifikát ověřeno zákazníky

Jan Motyčka: Dobrý den, kdesi jsem četl, že certifikát ověřeno zákazníky není trvalý, ale lze o něj přijít. Jak to prosím je? Děkuji Motyčka

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Motyčko, ano, o certifikát "Ověřeno zákazníky" lze přijít, pokud za období 90 dnů nezískáte 10 -30 hodnocení. Pokud o certifikát přijdete, je nutno získat 50-80 víceméně kladných hodnocení. 

#26 14. 6. 2012 Vyplatí se vyhledávače zboží?

Tomáš: Dobrý den, jak jednoduše a rychle zjistím, jestli je pro mě investice do zbožového vyhledávače výnosná? Vím, že existují nějaké vzorce, ale je toho tolik a rád bych znal nějakou srozumitelnou odpověď.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Tomáši,

pokud bych vám měla podat co nejjednodušší odpověď, zněla by asi takto: Porovnejte sumu peněz, které jste do zbožových vyhledávačů vložil (nabitý kredit) a zisky z objednávek, které vám tyto vyhledávače přinesly. Pokud zisky z objednávek jsou větší než vložené peníze, tak se vám vyplácí.

#21 16. 5. 2012 Placený a neplacený zápis na zboží.cz

Alena Dlouhá: Dobrý den, mám e-shop a přemýšlím, že bych využila služeb Zboží.cz. Nicméně mě zajímá názor někoho, kdo s tím má zkušenosti - je lepší placená či neplacená verze? Každý mi tvrdí, že ta placená. Ale jaký je důvod?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Aleno, Zboží.cz nabízí dva tarify – neplacený (tzv. Zboží Základní) a placený (tzv. Zboží Standard). Pokud váš e-shop pojede v placeném režimu, budou jeho produkty vidět přednostně před neplanými zápisy. Čili např. prvních 10 pozic na produkt „Učebnice účetnictví Štohl 2011“ zaujímají e-shopy se službou Zboží Standart, dalších 15 pozic toho stejného produktu zaujímají e-shopy se službou Zboží Základní. Samotné řazení mezi e-shopy se službou Zboží Standart je ovlivněno více faktory, to platí i pro řazení mezi e-shopy se službou Zboží Základní. Lepší výsledky jsou většinou v placeném zápisu. Poměr cena/výkon mají zbožové vyhledávače velmi dobrý. 

Další stránky: «« « 1 » »»


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Zadání bylo jasné díky připravenému dotazníku, co vše ode mne firma Naweb potřebuje pro návrh mého webu. Prostoje byly vždy na mé straně z hlediska časového, návrh vycházel z mé představy a tam, kde jsem si nebyla jistá, jsem dostala profesionální odpověď. Zcela jsem důvěřovala firmě, takže jsme se velmi propracovali k cíli.

Alena Řezníčková, zastupitelka 
www.reznickova.eu